Prof. Dr. Gürhan Can
Öğretim Görevlisi
Tam Zamanlı

İletişim Bilgileri

Telefon: 0(342) 211 80 80

Dahili:

Odası:

Eğitim Bilgileri

  • 1968-1971 Lisans:Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi

    Okul Psikologluğu ve
    Rehberlik Lisans Programı

  • 1968-1971 Lisans: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi

    Eğitim Yönetimi, Teftişi,
    Planlaması ve Ekonomisi
    Lisans Programı

  • 1975-1978 Lisans:Eskişehir Eğitim Enstitüsü

    Eğitim Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği
    Programı

  • 1982 Yüksek Lisans:Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

    Eğitimde Psikolojik
    .Hizmetler (Rehberlik ve
    Psikolojik Danışma)

  • 1986 Doktora:Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

    Eğitimde Psikolojik
    Hizmetler (Rehberlik ve
    Psikolojik Danışma)

Kitaplar

Ayşe, A. Y. A. Z., TOMAR, İ. H., Gürhan, C. A. N., & SATICI, S. A. Autonomy Support
and Children's School Attachment: Motivation as a Mediator. Turkish Psychological
Counseling and Guidance Journal, 11(63), 591-602.

1997

Can, G. ve diğerleri (1997). Ağlama davranışı üzerine bir araştırma: Niçin, nerede,
nasıl?” Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1-2), 1-16.

1992

Can, G. (1992). Psikolojik danışma ilişkisinde soru tekniğinin yararları ve sınırlılıkları.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 5(1-2), 29-34.

1992

Can, G. (1992). Eğitim fakültesi lisans ve öğretmenlik sertifikası programlarının
öğretmen adaylarında tutum geliştirme açısından etkililiği. Anadolu Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi. 5(1-2), 35-42.

1992

Can, G. (1992). Eğitim fakültesi lisans ve öğretmenlik sertifikası programlarının
öğretmen adaylarında tutum geliştirme açısından etkililiği. Anadolu Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi. 5(1-2), 35-42.

1990

Can, G. (1990). Emeklilik ve yaşlılık dönemi uyum sorunları. Anadolu Üniversitesi
Açıköğretim Fakültesi İletişim Bilimleri Dergisi “KURGU”, 8, 633-637.

Makaleler

Prof. Dr. Gürhan CAN’a ait tüm makalelere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Diğer Makaleler

7.1.1. Satici, S. A., Kayis, A. R., Satici, B., Griffiths, M. D., & Can, G. (2020). Resilience,
hope, and subjective happiness among the Turkish population: Fear of COVID-19 as a
mediator. International Journal of Mental Health and Addiction, 1-16. (SSCI)

7.1.2. Can, G., & Satici, S. A. (2019). Adaptation of fear of missing out scale (FoMOs):
Turkish version validity and reliability study. Psicologia: Reflexão e Crítica, 32. (ESCI)

7.1.3. Can, G. (2015). Turkısh Versıon of The Academıc Motıvatıon Scale. Psychological
Reports: Employment Psychology & Marketing. 116, 2, 388-408.( SSCI )

7.1.4. Satıcı,S.A, Can,G. & Akın.A.(2015). İntikam Ölçeği: Türkçeye uyarlama çalışması.,
Anatolian Journal of Psychiatry 2015; 16(Special issue.1):36-43 (SCI )

7.1.5. Demir,M. & Can,G. (2015). Counseling and Guidance Understandings of Guidance
Teachers and Their Attitudes Towards Counseling and Guidance. Kuram ve Uygulamada
Eğitim Bilimleri.Vol.40,No 179. (SSCI)

7.1.6. Başak,B.E. & Can,G.(2014). The Relationships Between Humor Styles, Shyness And
Automatic Thoughts Among University Students. Education and Science. 39(174). (SSCI)

7.1.7. Kurtyılmaz, Y., & Can. G. (2010). An ınvestigation of Turkish preservice teachers’
aggression levels. Education and Treatment of Children. 33(1), 85-114.
Indexed in ERIC, Psychological Abstracts, Exceptional Child Education Resources, Child
Development Abstracts and Bibliography, Clinical Behavior Therapy Review, and Current
Index to Journals in Education).

Detaylı CV Görüntüle

PDF