Prof. Dr. Gürhan Can
Öğretim Görevlisi
Tam Zamanlı
Eğitim Bilgileri
-
1968-1971 Lisans:Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Okul Psikologluğu ve
Rehberlik Lisans Programı -
1968-1971 Lisans: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Eğitim Yönetimi, Teftişi,
Planlaması ve Ekonomisi
Lisans Programı -
1975-1978 Lisans:Eskişehir Eğitim Enstitüsü
Eğitim Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği
Programı -
1982 Yüksek Lisans:Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitimde Psikolojik
.Hizmetler (Rehberlik ve
Psikolojik Danışma) -
1986 Doktora:Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Eğitimde Psikolojik
Hizmetler (Rehberlik ve
Psikolojik Danışma)
Kitaplar
Makaleler
Prof. Dr. Gürhan CAN’a ait tüm makalelere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
7.1.1. Satici, S. A., Kayis, A. R., Satici, B., Griffiths, M. D., & Can, G. (2020). Resilience,
hope, and subjective happiness among the Turkish population: Fear of COVID-19 as a
mediator. International Journal of Mental Health and Addiction, 1-16. (SSCI)
7.1.2. Can, G., & Satici, S. A. (2019). Adaptation of fear of missing out scale (FoMOs):
Turkish version validity and reliability study. Psicologia: Reflexão e Crítica, 32. (ESCI)
7.1.3. Can, G. (2015). Turkısh Versıon of The Academıc Motıvatıon Scale. Psychological
Reports: Employment Psychology & Marketing. 116, 2, 388-408.( SSCI )
7.1.4. Satıcı,S.A, Can,G. & Akın.A.(2015). İntikam Ölçeği: Türkçeye uyarlama çalışması.,
Anatolian Journal of Psychiatry 2015; 16(Special issue.1):36-43 (SCI )
7.1.5. Demir,M. & Can,G. (2015). Counseling and Guidance Understandings of Guidance
Teachers and Their Attitudes Towards Counseling and Guidance. Kuram ve Uygulamada
Eğitim Bilimleri.Vol.40,No 179. (SSCI)
7.1.6. Başak,B.E. & Can,G.(2014). The Relationships Between Humor Styles, Shyness And
Automatic Thoughts Among University Students. Education and Science. 39(174). (SSCI)
7.1.7. Kurtyılmaz, Y., & Can. G. (2010). An ınvestigation of Turkish preservice teachers’
aggression levels. Education and Treatment of Children. 33(1), 85-114.
Indexed in ERIC, Psychological Abstracts, Exceptional Child Education Resources, Child
Development Abstracts and Bibliography, Clinical Behavior Therapy Review, and Current
Index to Journals in Education).