Dr. Öğr. Üyesi Emine Erden
Öğretim Üyesi
Tam Zamanlı
Eğitim Bilgileri
-
2020 Doktora: Indiana Üniversitesi Bloomington
Özel Eğitim
-
2010 Yüksek Lisans: Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Eğitim Programları ve Öğretim
-
2008 Lisans: Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Okul Öncesi Öğretmenliği
Mesleki Deneyim
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Özel Eğitim Öğretmenliğ (2021-...)
Makaleler
Dr. Öğr. Üyesi Emine Erden’e ait tüm makalelere aşağıdaki PDF linkinden ulaşabilirsiniz.
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)
Sulu, M. D., Martella, R. C., Grimmet, K., Borosh, A. M., & Erden, E. (2022). Investigating the effects of self‐monitoring interventions with students with disabilities on the maintenance and generalization of on‐task behavior: A systematic literature. Review of Journal of Autism and Developmental Disorders, https://doi.org/10.1007/s40489-022-00304-y (SSCI)
Schertz, H. H., Lester, J. N., Erden, E., Safran, S., & Githens, P. (2020). Challenges and contributors to self-efficacy for parents of toddlers with autism. Autism, 24, 1260-1272. https://doi.org/10.1177/1362361319899761 (SSCI)
Schertz, H. H., Reichow, B., Tan, P., Vaiouli, P., & Erden, E. (2012). Interventions for toddlers with autism spectrum disorders: An evaluation of research evidence. Journal of Early Intervention, 34, 166-189. https://doi.org/10.1177/1053815112470721 (SSCI)