Prof. Dr. Latife Özaydın
Öğretim Görevlisi
Tam Zamanlı
Eğitim Bilgileri
-
2006 Doktora: Ankara Üniversitesi
Özel Eğitim
-
1995 Yüksek Lisans: Ankara Üniversitesi
Eğitimde Psikolojik Hizmetler/Özel Eğitim
-
1990 Lisans: Gazi Üniversitesi
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
Mesleki Deneyim
HKÜ Özel Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi(2016-...)
HKÜ Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü (2015 - 2018)
Gazi Üniversitesi Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Kurulu Koordinatörlüğü. (2011 - 2013)
Gazi Üniversitesi, Ankara Meslek Yüksek Okulu Farabi Koordinatörü (2010 - 2013)
Gazi Üniversitesi Ankara Meslek Yüksek Okulu (2009)
Gazi Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (2011 - 2013)
MEB “Eğitimde Drama Kursu” konulu HİE programı Rize Çayeli, HİE Enstitüsü. (2007)
MEB “Yaz Eğitimi Kursu” konulu HİE programı. Diyarbakır Vali Gökhan Aydıner EML. (2007 - 2007)
MEB “Otistik Çocukların Eğitimi Kursu” konulu HİE programı. İstanbul Beyoğlu Öğretmenevi. (2006 - 2006)
Kitaplar
Makaleler
Prof. Dr. Latife Özaydın’a ait tüm makalelere aşağıdaki PDF linkinden ulaşabilirsiniz.
Proje, Patent & Tasarım
Akran Etkileşimi Değerlendirme Ölçeği Projesi, Hasan Kalyoncu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi, Proje No: BAP.EF.016, Yürütücü, 2020 (Devam Ediyor)
Travmadan Yilmazliğa: Covid 19 Sürecinde Hemşire Ebeveynlerin Hastane Ve Aile Yaşaminda Denge Arayişlari, TÜBİTAK 1001, Araştırmacı, 2020 (Devam Ediyor).
Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Geliştirilmesi (METEK) Projesi, TR07H2.02-01/001. Meslek Standartları Çalıştayı (Çocuk Gelişimi Alanı). (2012)
Okul Öncesi Eğitimde Sosyal Beceri Projesi TÜBİTAK-KAMAG Gazi Üniversitesi. (2011)
MEB-YÖK, İnsan Kaynaklarının Mesleki Eğitim Yoluyla Geliştirilmesi Projesi (İKMEP) Beşinci Seviye Çocuk Gelişimi Programının Revizyonu. (2010)
Bir Sosyal Sermaye Olarak Gaziantep’te Komşuluk ve Komşuluk İlişkileri, Hasan Kalyoncu Üniversitesi & GENAR, Gaziantep (Proje Yöneticisi) (2014)
2003 K 120 190-5 kodlu ve Yenilenmiş CONNER’S Derecelendirme Ölçekleri: Faktör Yapısı, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları MEB Eğitim Araştırma ve Geliştirme Dairesi (EARGED) ve Devlet Planlama Teşkilatı (DPT) destekli. (2003)