Dr. Öğr. Üyesi Mehmet CEYLAN
Öğretim Üyesi
Tam Zamanlı
Eğitim Bilgileri
-
2013 Lisans:Dokuz Eylül Üniversitesi
Okul Öncesi Öğretmenliği
-
2016 Yüksek Lisans:Dokuz Eylül Üniversitesi
Okul Öncesi Öğretmenliği
-
2022 Doktora: Çukurova Üniversitesi
Okul Öncesi Eğitimi
Mesleki Deneyim
The content goes here...
Makaleler
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet CEYLAN’a ait tüm makalelere aşağıdaki PDF linkinden ulaşabilirsiniz.
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities)
7.1.1. Ceylan, M. & Aslan, D. (2023) The effect of learning trajectories-based coding
education program on preschooler’s mathematical measurement skills. Education and
Information Technologies. https://doi.org/10.1007/s10639-023-12107-7 SSCI – Q1
7.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
7.2.1. Ceylan, M. & Aslan, D. (2023) Length, area, volume, and angle measurement in early
childhood: validating the early measurement assessment tool. International Journal of
Early Years Education. https://doi.org/10.1080/09669760.2023.2269978 ESCI – Q3
7.2.2. Ceylan, M. & Ellez, A.M. (2020) Investigation of Preschoolers’ Early Mathematic
Ability. Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and
Mathematics Education 14 (1), 292-315. https://doi.org/10.17522/balikesirnef.648860
7.2.3. Ceylan, M. & Aslan, D. (2019). Cardinal number acquisition of Turkish children.
Journal of Education and E-Learning Research, 5 (4), 217-224.
https://doi.org/10.20448/journal.509.2018.54.217.224 Scopus – Q2
7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler